Alla inlägg under februari 2009

Av Kajsa. - 16 februari 2009 19:44

"Bemis struggled with different ideas for the record and decided that the album should focus on 'the artistic struggle, the fact that every creative person has this sick ambition to affect some sort of change in society with their art, to be more than just a guy in a band or a poet or a sculptor.'"


Håller på med en uppsats om Say Anything, går sådär.. Nån som har idéer?

Av Kajsa. - 16 februari 2009 13:43

Jag har funderat lite och kommit fram till att jag tänker använda den här bloggen seriöst, inte som på bilddagboken osv.

Jag är så less på folk på bdb som bara kollar på bilden, inte läser texten eller nått annat, inte använder hjärnan helt enkelt.


Sen borde jag kanske varna för att det antagligen kommer gnällas en hel del i den här bloggen, men det är min blogg. Ni behöver inte läsa den :>


Btw så kanske jag borde presentera mig lite också?

Jag heter Kajsa, är 14 och bor lite här och där, haha.

Mest i Sundsvall och Ånge dock.

Jag är extremt lättirriterad, men annars är jag en väldigt optimistisk person.

Eller var iaf, för ungefär ett halvår sedan slutade jag gå till skolan, blev diagnostiserad med "djup depression" av nissarna på bup, och slutade umgås med dom flesta där jag bor.

Dock har jag några små änglar som hjälper mig, och jag mår inte i närheten lika dåligt nu, som jag gjorde då.

Så kort sagt är den optimistiska lilla snorungen påväg tillbaka :>


På fritiden skriver jag väldigt mycket, läser väldigt mycket också, helst Stephen King eller liknande.

Att teckna och måla är en annan sak jag lägger ner mycket tid på.

Kämpar också med att försöka lära mig spela gitarr, haha.


Jag är en sån här person som hatar stavfel, personer som använder sjuttioelva ! ? , osv. när dom skriver, och personer som skriver som 5-åringar även fast dom påstår sig vara 15-16 år.

Även fast jag klagar väldigt mycket på hur andra skriver, måste jag passa på att påpeka att jag skriver långt ifrån perfekt själv, så jag vill inte ha några kommentarer om det, kthanks.


Jag kan också uppfattas som väldigt dryg på internet, eftersom jag sällan använder smileys osv. när jag snackar med personer jag inte känner.

Men om ni vill lära känna mig får ni stå ut, haha, jag är inte dryg irl ;>


Det var nog allt som var värt att veta om mig, är det nått annat får ni väl vänta på fler inlägg eller fråga helt enkelt.


over 'n out.

 (och eftersom vi alla är så ytliga så passar jag på att ladda upp en bild på mig själv på en gång, annars kommer jag bara glömma bort det.)

Av Kajsa. - 15 februari 2009 21:57

Ny blogg då.

Frågan är om man orkar hålla den vid liv eller slutar den som min förra?


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards