Alla inlägg under maj 2009

Av Kajsa. - 26 maj 2009 23:48

Oh hai there.

Kom hem från Sthlm i söndags, har haft så sjukt roligt där! :>
(Även fast vissa människor befann sig i fel del av sverige, seriöst, tvätta håret ditt äckel.)

Gick på Mayday Moshpit med bebe @ Lava, sjukt nizz!
Träffade några internet-buddies och Leo, som jag för övrigt inte har träffat på typ ett år, haha. :>

Favoriterna blev helt klart Ape Rape Escape, var nog bästa konserten jag har varit på tbh!

Fick en sträng av ena gitarristen också c:

men eeh, 'nuff about that!

Skippar Dreamhack i sommar, blir nog i vinter istället, har inte råd. D:

Fast åker ner till Sthlm ändå den 10e (tack bby för biljetten, du är underbar <3).

Om det är någon bekant som känner för att träffas kan ni alltid säga till, haha. :>

Är det någon som vet någon nice spelning i stockholmstrakten efter den 10e så får ni säga till om det också D:

Ska typ vara i stil med Ape Rape Escape osv. :>



För övrigt blev håret asnice när löshåret och färgningen var klart :>

(langar bild under inlägget)


Nu ska jag sova och vrida mig i smärtorna från min stackars mage (fast jag har ätit ibumetin :c).

Puss.

Av Kajsa. - 13 maj 2009 23:29

'ello.

 Sitter här och peppar sommaren med massa hardstyle/bitpop/whatever.

längtar så sjukt mycket till sommarlovet!
Det kommer typ bli awesome, haha!
Börjar sommarlovet med att dra ner till Stockholm den 11e, sover hos bebe och drar på Dreamhack den 13e.

Efter det åker jag hem igen, degar runt på stan som vanligt.

Sen blir det Sundsvalls Gatufest i Juli, och bebe kommer hit.

Efter det så blir det Stockholm igen och Stagedive day out i Augusti.

Helt awesome!

Eventuellt Green Day i höst också, om jag lyckas få tag på ståplats, haha.

:>

Ooou, nu kom jag på att Benny Bennasi är helt awesome också.

Jag älskar musik, haha.


Slänger upp en bild jag tog för bra precis ett år sen också bara för att den påminner mig om sommaren.

Puss!

Av Kajsa. - 11 maj 2009 23:11

Tjoho, var det inte jag som skulle bli aktiv igen..?
Obviously not..


Anyhow!
Jag byter som sagt (även om jag inte har sagt det förut, haha!) skola efter sommarlovet, eftersom jag inte står ut med den jag går på nu.

Såatteeh.. Det var tänkt att jag skulle gå på Höglunda i Sundsvall, men jag fick inte plats, haha.

Så jag får börja på engelska skolan istället!

Det kommer nog bli awesome eftersom jag pratar engelska mestadels, och är nästan bättre på engelska än vad jag är på svenska..

Lite roligt faktiskt eftersom jag är helsvensk, haha.


Jag har bestämt att jag tänker ha en ENORMT intressant blogg, där jag skriver om så viktiga saker som hur jag ska färga håret osv.

Jag pallar inte sitta och skriva meterlånga texter varje dag om diverse i-landsproblem, känns något för seriöst.

Så som sagt, hårfärg var det ja.


Ska sätta i mitt fina löshår nån dag nu (tack sarah!), och sen ska jag fixa Jussans hår också, det kommer bli helt awesome! Langar bild sen på hur våra hår ser ut/ska se ut, haha. :>

Sitter för övrigt och kollar på min pojkvän i cam, haha. Fyfan vad söt han är!
Jag blir helt varm när han ler, haha c:

Happi I has you bebe <3


Är ledig i morgon också, så nu ska jag titta på scrubs så jag har en anledning att sova hela förmiddagen imorgon.

Puss!


(vet för övrigt att mina paintskills är ouppnåerliga by you mortal kiddddos!.......... jävla laptop :c)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards